بعد از یک ماه تمام درد ها یادتون میره
منم بچه اولم هیچ دردی نداشتم .40هفته کامل شد خونرو جارو میکشیدم کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان 3وارد اتاق زایمان شدم 7:۳۰بچم به دنیا اومد .نگران نباشید ان شالله همگی به راحتی زایمان کنید.
الهی قدمش به خیر و سلامتی باشه عزیزم چرا ناراحت
مبارکه عزیزم خیلی هم عالیه،چرا ناراحتی
چند هفته ای؟
چند ماهه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.