مامانا رفتید سونو سه بعدی چقدر هزینه کردید

۵ پاسخ

من انومالی رفتم ۲۵۰۰شد بعد خودش ی عکس سه بعدی هم داد

من سونوی سه بعدی رفتم.تو انومالی و حتی سونوی وزن خود مرکز سونوگرافی یک عکس سه بعدی داد بهم.

۶میلیون بود نرفتم

دکتر من گفت اب دور جنینو گرم میکنه خوب نیست واسه بچه منم بیخیالش شدم انجام ندادم

من نرفتم اما شنیدم اشعه اش زیاده ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی