خانوما هوس غذاییتون از چند هفتگی شروع شد

۱۲ پاسخ

اصلا نداشتم چون مداوم در حال تهوع و بالا آوردن بودم. بیزار از تمامی افراد خونه و غذاها

من قبل بارداری بیشتر هوس میکردم😂
الان که باردارم تا الان هییچ هوسی نداشتم🤦‍♀️

من ۱۰ روزه از همه ی غذاها متنفرم و هیچ غذایی نمیتونم بخورم هیچی هم هوس نمیکنم

پس همه با هم فرق میکنن آخه من نمدونم هوس دارم یا ن😂

من هوس ندارم ولی میلمو به بعضی غذاها مثل گوشت و دنبه و چربی و خورشت ها از دست دادم ولی به بعضی غذاها و خوراکی مثل میوه خنک ابمیوه ذغال اخته و توت فرنگی و شیرینی خامه ای میل بیشتری دارم … فقط همین

من از دوماهگی

من باردار نیستم ولی هرشب یه چیزی هوس میکنم😁😍😂

از هفته چهارم

من از الان 🥺🥺

ده هفته

والا تمام عمرم تو هوس بودم ...😂😂😂

من تا الانم هوس نداشتم ولی البته یکم دارم الان

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری