سلام خانوما ویار از چند هفتگی شروع میشه

۵ پاسخ

من از ۹ هفتگی شروع شد

من از وقتی فهمیدم باردارم ویار داشتم اما خیلی کم بود. تو ۸ هفته بیشتر شد. الانم روز به روز داره بیشتر میشه. قبلا اول صبحا آب بالا میاوردم الان جدیدا معدم اصلا غذا نگه نمیداره سریع میفرسته بیرون. من فعلا با هوا و میوه زندم😂

برا من از ۷ هفته شروع شد

از هفت هفته ب بعد

الان دیگ باید شروع شده باشه
البته بعضی ها اصلا ندارن

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری