دخترا از چند هفتگی ویار و حالت تهوع و... شروع میشه. ؟

۵ پاسخ

واسه من از همون اول تا الان یکم بهترم

واسه من از 6 بود تا 9 بعدش خداروشکر بهتر شدم

واس من از ۸ هفتگی شروع شده جونم داره درمیاد از صبح هیچی نتونستم بخورم

من از۶شروع شد هفته ۹/۱۰به اوجش رسید

من از 6هفته شروع شد

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هانا و هاکان مامان هانا و هاکان هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی