از کی ویار و حالت تهوع شروع میشه؟

۳ پاسخ

من از۷ هفته شروع شد تا الان😭😭ای کاش ویار نداشتم

واسه من از ۶هفته شروع شد.ولی ۹هفته شدید شد

من از اخرای هفته ۷ شروع شده 🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته دهم بارداری
مامان هانا و هاکان مامان هانا و هاکان هفته بیستم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان معجزمون مامان معجزمون ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری