ویار از چند هفتگی شروع میشه

۵ پاسخ

من تقریبا ۸٫۹ هفته بودم دیگ شروع شد من تهوع نداشتم فقط از بعضی بو ها بدم میومد🤢🤢🤢

بستگی به بدن هرکس متفاوته من از روز اول شش هفته کم کم شروع شد رفته رفته بیشتر شد ممکن هم هست اصلا نداشته باشی

من ۳ ماهه زایمان کردم از ۵ هفته همه چین شروع شد

🤫🤫🤫🤫هیییسسس یادش ننداز بیاد😂

تهوع منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته دهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته دهم بارداری