من تقریبا ۸٫۹ هفته بودم دیگ شروع شد من تهوع نداشتم فقط از بعضی بو ها بدم میومد🤢🤢🤢
بستگی به بدن هرکس متفاوته من از روز اول شش هفته کم کم شروع شد رفته رفته بیشتر شد ممکن هم هست اصلا نداشته باشی
من ۳ ماهه زایمان کردم از ۵ هفته همه چین شروع شد
🤫🤫🤫🤫هیییسسس یادش ننداز بیاد😂
تهوع منظورته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.