سلام خانمای باردار از چند هفتگی ویار شروع میشه؟

۶ پاسخ

راسته میگن قلب تشکیل بشه تهوع و ویارشروع میشه

من از ۸هفته شروع شد

من ماه اول که نمی‌دونستم آنقدر معدم می‌سوخت و ترش میکردم ولی الا خوبم کلا

بستگی ب بدن داره خیلی ها از همون اول خیلی ها اواسطش
من خودم اصلا ویار ندارم

هر کس فرق می‌کنه
جاری من می‌گفتم تا آخر حالش خوب بوده
بعضی ها هم از اول تا آخر اذیت

سوال منم‌هست

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری