حالت تهوع از چند هفتگی شروع شده؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۸ پاسخ

من از هفته ۴ کمو بیش داشتم ولی همیشگی نیس و به غذا ربط نداره. یهو میاد و میره

من فقط موقعایی که معدم خالیه یکم حالت تهوع دارم
ولی اصلا به این فکر نکن که اگه حالت تهوع نداری خدایی نکرده بچه مشکل داره یا چیزی
اصلا این علمی نیست و تأیید نشده
هرکسی این دوران رو یجوری میگذرونه و همه شبیه هم نیستن

من از ۵هفته

من الان گهگاه دارم

من الان ۵ هفته ۴ روزم حالت تهوع دارم

من از ۶ هفته

واسه من سه روزه شروع شده ولی شدید نیست در حد بیزاری از خوردنه

من 6 هفته

من تازه اونم خیلی کم شروع شده ۷ هفته هستم

متفاوت هس من ۸فک کنم

من از چهار هفته حالت تهوع و معده درد دارم

معمولا از۶ تا ۸ شروع میشه و از ۱۲ تا ۱۶ بیشتر حالت ممکن 😅😏 دهن آدم آسفالته🤪

من از ۵

من بالا نمیاوردم فقط عوق میزدم از هفته نه تا الان بالا میارم

۶ هفته

برای من از هفته 4

۸.

من از ۶ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جان‌مادر مامان جان‌مادر هفته یازدهم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی