دلم خیلی گرفته شما چیکار میکنین این روزا؟!

#فرزندپروری#بارداری

۶ پاسخ

هیچی کارای خونه

سرکار هستم و کلافه .. همه چی قطع .. مدیر روی اعصاب..

دلم تلگرام میخاد 🥲😭

هیچی کارخونه انجام میدم میرم تو دیوارو دیجی کالا و اسنپ پی میچرخم خبرای ایتارو میخونم بعدش که وقت اضافه میاد فیلم تو فلش دارم از قبل میبینم بعدشم میخوابم تا شوهرم بیاد😂😂😂

یکسره کار میکنم😂😂😂

هیچی انقدر کارخونه میرسم تا از خستگی بیهوش بشم🥲

سوال های مرتبط