امسال بیشتر سال دختر بود یا پسر؟

۲۶ پاسخ

اخبار پریروز میگفت امسال پسرها بیشتر بودن از دخترا

ما تو فامیل ۵ تا حامله داشتیم همگی دختر بودن

اثنقدر پسر زیاد شده منم همه علایمم پسر بود همه میگفتن پسر ولی تو سونگرافی مشخص شد یدونه خوشگل خانوم حاکمیتو تو دستش گرفته 😍

پسر همه سمت ماپسر

پسر....

تو اطرافیانمون که اکثراً پسر

والا تومطب همه میگن دختر

من تو بیمارستان زایمان کردم از ۱۲ تا زائو فقط یکیشون دختر بود🥺

دختر....

تو خانواده ما پنج تا خانم باردارن همه پسرن بجز از من که دختره

پسر.

اره پسردبیشتره

پسر توی تلویزیون می‌گفت تولد پسر بیشتر بوده

پسر بنظرم

پسر بوده

ترکیبی بود والا

پسر من هرکی رو میبینم پسر بارداره دخترا کم ترن😂

پسرررر

پسر

حس میکنم پسر

پسرررررر

فک کنم پسر

دختر

پسر اطراف ما همه پسرداریم

پسر

احساس میکنم پسر

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی