خانما کسی واریس واژن گرفته بارداریش؟

۵ پاسخ

چجوریه؟؟؟؟

اره عزیزم ،منم بارداری فقط گرفتم بعد زایمان هم خوب شدم نگران نباش اگر بارداری طبیعیه بخاطر فشار جنین هست

بله عزیزم من تو بارداری گرفتم بعد زایمان کامل محو شد

بارداری شما؟

این دیگ چیه یا علی

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق😍 مامان دوتا عشق😍 ۲ سالگی