۱۰ پاسخ

فقط گوشی نیست امواج وای فای هم مضره
اما برای لانه گزینی نه بارداری
نه اینکه کلا دستت نگیری کمتر بگیری

من یه کارشناسی مامایی تو اینستا دیدم وضعیت گزاشته بود گفت هیچ ربطی نداره

چرته بابا مگه میشه آخه

علم ننه جوون میگه بله همه مشکلات جهان به گوشی ربط داره😂🤦‍♀️

میگن بهتره دست شون نباشه چون امواجی داره برا بچه بده
کمتر دست شون باشه ....

ن بابااا

🤣🤣ن بابا

بلاگر ها دایم گوشی دستشون عزیزم سخت نگیر .😁

نه رد شده این قضیه و گفتن مشکلی نداره

اگه راست باشه بچه من پوکیده به دنیا میاد دور از جونش😅

سوال های مرتبط

مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. مامان فسقلی 🤲🏻🩵.. هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته هشتم بارداری