خانمای متخصص آزمایش همسرم چطوره

تصویر
۱۱ پاسخ

با دارو پیشرفت کرده؟

عالیه

همسرت واریکوسل نداره؟

مورفولوژی شکل سالم اسپرم هست

مریم جان بهتر هست مراکز ناباروری آزمایش بدین ، همسرم من هر دو جا رو داده و خیلی متفاوت هست ،بنظر من موفولوژی پایین هست و کمی هم تعداد .

اولین باره ازمایش میده؟؟

نرمال

کجا ازمایش دادین؟
هزینه اش چقدر شد؟

عالی

خوبه

همه چیش نرمال و خوبه

سوال های مرتبط

مامان‌آینده😍🥺 مامان‌آینده😍🥺 قصد بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مححح مححح قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته دهم بارداری
متی متی قصد بارداری
نیلا ی نیلا ی قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری