آزمایش اسپرم همسرم چطوره ؟؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم برو پیش دکتر ایمان شامحمدی محشره

تعداد و حرکت و موفولوژی مشکل داره.سونو بیضه بره و دکتر اورولوژی حتما بره .چون با این اسپرم نمیشه باردار شد.

زمان مایع شدنش طولانیه،120 هست،زیاده،یعنی دیر مایع و شل میشه و بیشتر ژله ای میمونه
تعداد اسپرم‌ کمه،حداقل حداقل 15 هست،برای همسر شما 14 هست
اسپرم متحرک(چه پیشرونده چه درجا) باید بالای 50 باشه برای همسر شما 31 هست
مورفولوژی هم در بدترین حالت باید 4 باشه،1 هست
حتما باید ارولوژیست خوب ببینه

تعداد
حرکت
شکل
مشکل دارن
ببرش دکتر زیاد حاد نیس خفیفه نگران نباش ولی حتما ببرش بهش تقویتی بده بیاد بالا

حرکتش مقداری مشکل داره مورفو مشکل داره تعدادشم زیاد نیس ولی خب یکم از نرمال پایین تره
مرکز ناباروری ازمایش داده؟

مورفولوژی یا همون شکل اسپرم خوب نیس زیاد

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته نهم بارداری
متی متی قصد بارداری
نورا نورا قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری