آزمایش اسپرم همسرم چطوره؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه فقط حرکتش یکم کمه

ممنونم

تازه ۶ هفته رو تموم کردم برم سونو قلبش تشکیل شده

دکترم گفت یخورده بالاست برای ۳ روز ولی مشکلی نیس اخه گفت دوستم امکان داره دوقلو باشه

اخه یکی از دوستام میگفت عددش خیلی بالاس نگرانم کرد

کسی نیست جواب بده عزیزان

سلام خانوما من ۳ روز از موعدم گذشته بود و رفتم آز دادم عدد بتام ۱۷۳۴ بود بنظرتون خوبه؟

چندماه اقدامی

خوردی باردار شدی بعدش؟

ب هرحال خودمو تقویت کردم😂

قرص اسپریژن دکتر داده بود ب شوهرم من همشو خورده بودم ندونسته🤣🤣

خصوصی ازمایش داد؟

خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته نهم بارداری
متی متی قصد بارداری
نورا نورا قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری