ازمایش اسپرم همسرم چطوره

تصویر
۱۳ پاسخ

قربون محبتت عزیزم
فکرای بد نکن

کاش شوهر من اسپرم نداشت.. بچه دار نمیشدم... خیلی نگران این بچم

خوبه همه چیش اسپرم AوB داره نازا نیست خدا نکرده من شوهرم A اصلا نداشت فقط B داشت الان باردار شدم

همه چی خوبه خداروشکر یکم فقط تعداد کمه

نرماله

میگم شاید زودتر می‌رسیدم و مایع رو کامل می‌بردم ازمایش بهتر میشد نه ؟

حجم اسپرمش کمه وحرکتشم کمه گلم

اره با دارو زودددد خوب میشه چون ازمایشش عالیه

پس خیالم راحت باشه ؟
خودمم تنبلی داشتم خوب شدم

باتوجه ب این‌ ازمایش از خونه بردم دیر رسیدم آزمایشگاه و نصف نمونه ریخته بود

فقط کمی مایع منیش کمه
کمی اسپرمش کمه خیلیی کم
که مانع بارداری نیس

عالیهههه

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ ماهگی
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
متی متی قصد بارداری
نورا نورا قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلو مامان هلو هفته هشتم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری