۱۰ پاسخ

من دهک ۳ م برام ریختن

آره ریختن برای بعضیا

آره ریختن همون مبلغ قبلا

من دهک یکم نیومده هنوز فردا میاد

ارع برای ما ریختن

تا دهک سه

اره بابا

آره ، امروز ریختن واسه ما
دهک یکیم

نه فک کنم اونایی ک زیر نظر بهزیستی و کمیته هستن واریز کردن

تا دهک سه رو ریختن انگار

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی