این ست چقد می ارزه؟





واکسن چهارماهگی
پاراکید

تصویر
۹ پاسخ

600

۷۰۰..

من خریدم 650

۵۰۰
از همین جنس گرفتم

جنسش خوبه بالای یه تومن

حالاچندگرفتی

۸۰۰اینا

جنسش خوبه حوالی یه تومن فکر کنم

۵۰۰/۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان سوگندوصدرا☘️ مامان سوگندوصدرا☘️ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی