بچه ها این ۴۹۰ می ارزه بگیرم واسه شاهان جنسش هم کبریتیه

تصویر
۲۰ پاسخ

بگیر ولی چرا مشکی

از اینا شاهانم داشت خیلی خوبن کوتاه شد دیگه نپوشید وگرن اصلا خراب نشد

چقد گرون شده پارسال واسه پسرم عین همین گرفتم ۱۸۹

من عاشق لباسای جنس کبریتی هستم🥰😄

اره قشنگه گلم

اره پسرمن کرم رنگشو داره

آره قشنگه ولی جنسش کبریتی تو این هوای گرم بچه اذیت میشه عزیزم

عالیه من رامپر خرید 1 میلیون

من رامپر خریدم ۸۰۰

خیلی قشنگه

اره بگیر خیلی نازو گوگولیه😍

رامپر واسه غدیر پرسیدم ۵۹۰ بود

آره هم خیلی قشنگه هم قیمتش مناسبه

خیلی مفته آدرس میدی

قیمت اینجوریه

شهر ما ۶۵۰ هست

مفته من پرسیدم ۸۰۰

نیشابور ۵۹۰ بود

ارع الان رامپر از 600 هست

اره قشنگه عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان سوگندوصدرا☘️ مامان سوگندوصدرا☘️ ۱۳ ماهگی