بچتون چجوری دعوا می کنید؟

۱۱ پاسخ

من فقط با صدای بلند میگم و لحن گفتنم فرق میکنه خودش متوجه میشه اونم نه اینکه که داد بزنم

چقدر شیک دعوا میکنن🫢پ این صداها ک از همسایه ها میاد کی هستن

میگم زیییینب زیییینب زیییییینب وای وای وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بقول امیرحسین میگه مامانی مهربونه من پسربدی میشم مامان عصبی میشه ،میگم خو مامان چجور عصبی میشه اخم میکنه میکنه امیررررحسین بسه😂

مثل‌ازراییل

من یا ساکت میشم یا بلند میگم آققققققاااااا شاهان، میگرخه😁😁😁
دست خودم نیس قهر میکنم،لال میشم
ولی غرغر تا دلت بخواد

قدیما ی قهر کوچولو میکردن حساب می‌بردیم
فکنم همون بهتر بود از دعوا کردن

ملکاااااااا😳 دقیقا همین😂

چشامو گشاد میکنم و لبامو سفت بعد اسمشو محکم صدا میزنم 🤭

من چندثانیه بدون حرف نگاش میکنم و بعدش باهاش حرف نمیزنم به پنج دقیقه نکشیده خودش میاد بوسم میکنه و معذرت خواهی میکنه

چشمامو گنده میکنم

سوال های مرتبط

مامان دختر اصفهونی مامان دختر اصفهونی ۴ سالگی
*🔰وظیفه والدین برای کودکان


🔸*بگویید که دوستش دارید:*
این جمله باید اولین چیزی باشد که کودکتان صبح ها ، پس از بیدار شدن از خواب می شنوند و نیز آخرین جمله ای باشد که پس از شنیدن آن به خواب می رود . موقع دعوا و مشاجره و هر زمانی که انتظارش را ندارند بگویید که دوستش دارید .

🔹 *در آغوشش بگیرید.*
هیچ مانعی برای در آغوش گرفتن کودکتان وجود ندارد .

🔸 *لمسش کنید:*
آرام به پشت او بزنید ، بازوهایتان را دور شانه هایش حلقه کنید ، موهایش را به هم بریزید.

🔹 *در بازی اش شریک شوید :*
توپ بزنید ، برای پرندگان دانه بریزید .
باد بادک هوا کنید و با او مسابقه دهید .

🔸 *گوش دهید ،‌واقعاً گوش دهید :*
درحین گوش دادن جملاتی به زبان بیاورید که نهایت توجه تان را به صحبت های او نشان دهید . مانند (وای چه جالب) ( من اصلاً نمی دانستم ) (بیشتر در این مورد توضیح بده )

🔹 *بدون به زبان آوردن کلمه ای با او حرف بزنید :*
به تماشای بازی او در مدرسه یا زمین بازی بنشینید . لحظه هایی که به شما نگاه می کند یا نگاهتان باهم تلاقی می کند ،‌به او لبخند بزنید . علائم خاصی برای رابطه تان تعریف کنید که فقط خودتان دونفر معنی آنها را بدانید .*