۴ پاسخ

دو هفته دیگه دختر منم ۳ماه میشه🥺💖

کولیکش چطوره مامان ارغوان

نه عزیزم الان داره ۳ پر میکنه
ماه بعد وارد ۴ میشه

ایشاالله روزای خوب بدون گولیک و رفلاکس💋

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۵ ماهگی