شما نی نی رو چی صدا میزنین تو خونه؟

۲۱ پاسخ

پسرم🥹

دخترم نفسم خانومم😃🥰

من منتظرم جنسیت مشخص بشه دیگه با اسم خودش صداش بزنم ولی در حال حاضر عزیزم ، نفسم ، قشنگم اینطوری :)

خونه داداشم به دختراشون میگفتن نینی یکیشون ۱سال و خورده ایه هنوز نینی اسمشه😂 ابجی بزرگترش تا ۳سال و نیم اسمش نینی بود

اوایل بارداری دونه شکر 🥰
ولی بعد فهمیدن جنسیت با اسمش

گودو😍😂البته الان همش میگم دخترم

ما میگیم کشمش

قبلا جوجه ولی خیلی وقته که دیگه اسمشو صدا میزنیم

نفس دخمل ایلین وقتی عصبی میکنه کره خر

جیگر مامان

محمد من

به اسمش شاهیار

نورا ی مامان

فعلا میگیم نی نی😂

فعلا هیچی آخه نمی‌دونم ک چیه

نی نی ها🥰🥰 بعضو وقتام یقولم دو قولم🫣🫣

عسلم دخترم نازدارم نفسم قلبم عمرم نور چشمم اینا😄فعلا بچم اسم نداره

با اسمش دیگه😂

دخملی دختری یا اسمش

من چون حس شیشمم قویه و فکر میکنم پسره سمیر

اون یکی🤣

سوال های مرتبط

مامان محمد پویان مامان محمد پویان ۶ ماهگی
مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان خواست خدا مامان خواست خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هَنا سادات🩷 مامان هَنا سادات🩷 ۳ ماهگی
مامان سلما مامان سلما هفته بیستم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یارا خانوم🩷👧 مامان یارا خانوم🩷👧 هفته بیست‌ودوم بارداری