۵ پاسخ

آب لیمو عسل عااالیه .تو آب جوش بریز سعی کن تا جایی ک راه داره داغ بخوری .سریع سوزش گلو رو .

آمپول دگزا بگیر بزن زود خوب میشی نمیخای هم دگزا رو بریز تو شربت دیفن قرقره کن

آموکسی سیلین بخور دیفن هم قرقره کن

دیفن هیدرامین و ازیترمایسین بخور یا پنی سیلین بزن فورا خوب میشی من ک اصلا تحمل درد گلو دردو ندارم فورا پنی میزنم

اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۲ سالگی