۱۲ پاسخ

دوستم منم اولین بار رنگش کلا ریخت ترمیم رفت خیلی قشنگ شد

شمامیتونی حضوری بری آرشگاه بگی بایدانجام بدی چون ترمیم رایگانه وروکارتون حساب میشه اگه قبول نکردبه مدیرسالنش بگووهمونجاهم زنگ بزن اتحادیشون پی گیری کنن.فقط حضوری بایدبری

عزیزم مشکل از خودته
طبیعیه بار اول بیشترش می ریزی و بعد یک ماه باید بری ترمیم

عزیزم میکرو کاملا بستگی به نوع پوست داره من و خواهرشوهرم هردو تو یک روز پیش یه خانم ابروهامونو میکرو کردیم پوست من چرب بود تمام رنگ با زخمام ریخت ولی برای خواهر شوترم تکون نخورد اون خانمم احتمالا ناراحت شده از اینکه شما بهش پیام دادید و چیزی گفتید میتونید برید جای دیگه ترمیم انجام بدید

ببین پوست چرب رنگ نگه نمیداره ولی نه اینکه کلا چیزی ازش نمونه ، اگه همش ریخته برو حضوری مدیریت سالن رو ببین و بهش نشون بده و بگو دارم میرم اتحادیه شکایت کنم و اسم سالن شما هم میاد وسط براتون بد میشه بهتره راضیش کنین ابروهامو درست کنه هر جا میرم قبول نمیکنن میگن این چه افتضاحیه برو هرکس خراب کرده ابروهاتو خودشم درست کنه

عزیزم بعضی پوستا هستن رنگ نمگیرن
یکی از اقوام منم میکرو کرد اصلا رنگ نگرفت

اره دیگه باید کار مجدد انجام بده وقتی خوب نشده برو آرایشگاه نشونش بده بعد برو مدیریت آرایشگاه شکایت کن

بعدش میکرو وهاشور واینا بستگی به پوستت دارهبعضی پوستهارنگو به خودشون نمیگرن وزودپاک میشن یکیم مثل من چند سال یکبار میرم پوستم رنگو به خودش میگیره

اصلا شارژ آبرو رایگانه وظیفشه انجام بده

برو اتحادیه شکایتش کن

مگه میشه ترمیم انجام نده خب کارش ناقص ب مسئول سالن اطلاع بده
جایی دیگه قبول نمیکنه ک ترمیم انجام بده
هزینه ترمیم نصف هزینه اصلیه

عزیزم فرم پر ک دید و ازتون امضا گرفتن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۲ سالگی