۱۲ پاسخ

جون عجب عدس پلویی
من سیبزمینی نمیزنم پیاز داغ زیاد درست میکنم
نوش جان

عدس پلو تجملاتی😁
نوش جونتون عالی شده

نوش جان عزیزم شماهم بفرمایید کوفته

تصویر

اووووف چه کردی

جووون چه خوش سلیقه 😍
شما هم بفرمایید مرغ 😅

تصویر

وایی چقد دلم خواااست

نوش جان😍چه خوش سلیقه

نوش جان اونا قارچ ان؟

اوممم به به

بابا دست خوش چه کردی❤️

نوش جان
عاشقشم😭😍

نوش جان گشنم شد

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی