۲۳ پاسخ

من اگه خریدم یکی دو قلم جنس جزیی باشه میبرمش.واسه خریدای زیاد نمیبرمش خیلی شیطونی میکنه

آره میبرم هربار منوهمسرم بایدیکیمون مسئول برداشتن خرتوپرتایی که لازم نیست وگذاشته توسبدباشیم که بزاریمشون سرجاشون

اینجا کجاست؟؟

من دخترم و میزارم تو سبد هر چی می‌خریم وارسی میکنه تا دم صندوق یکی یکی بچینه خیالش راحت شه😂😂😂

مرکز خریدش تاب سرسرع داره با باباش میره بازی
من وپسرم مسئول خریدیم😎

میزاریمش تو سبد🤣🤣🤣تا کلش وسیله میریزیم اونم او ن لا به لا خوراکی میخوره

اره، نیذارنش تو صندلی سبد و راحت خرید میکنیم

من میزارمش تو جای مخصوص بچه هست روی سبد بعدم راحت خرید میکنم یه خوراکیم میدم دستش پوستشو نگه میدارم آخر حساب میکنم😅

اکثرا من و دخترم تنهایی میریم خرید
یه مدت تو خرید خیلی اذیت میکرد
بازم میبردمش
الان دیگه میشینه تو سبد خرید هارو میدم خودش میندازه تو سبد
یا همونجا یه آبمیوه میدم بخوره

الان دیگه بعد دوسال خرید کردن راحت شده برام

من یه بار بردم ۶۰۰ تومن وسایل برداشت دیگ نمی‌برم یا اگ ببرم یکی بغلش میکنه تا من وسایل بخرم

هر بار میبریمش به غلط کردن میوفتیم....ولی معمولا تو همون سبد چرخ دار میزاریمش که اذیت نکنه

سلام...ما اکثرا میزاریمش پیش مادر شوهرم اینا...ولی بعضی وقتا میبریمش یه وقتایی خوبه یه وقتایی لج می‌کنه...سری آخر که چند روز پیش بردیمش خوب بود برای اولین باااار از اول تا آخر جای مخصوص سبد نشسته بود...

دختر من خیلی شیطونی میکنه منم میندازمش تو سبد 😂

میزم تو سبد

اره میبرم و موقع حساب میبینم کلی خرید دیگ تو سبده😂😂🦦🌱

من میبرمش ولی به غلط کردن میفتم😂خریدامم یادم میره چیا میخاستم🫠😂

من اصلا با کوچولوم نمیرم ۱ بار رفتم اینقدر عذیت کرد
میزارمش پیش مامانم کارام تموم شد میرم دنبالش خودشم اینجوری راحت تره

تو سبد نمیشینه یبار بردیم،دیگه میمونه خونه😂😂

میزاریم جلوسبد میشینه

اره میذارمش تو سبد

من یبار بردمش ب غلط کردن افتادیم
الان دیگ نمیبرمش با همسرم میزارمش خودم میرم خرید😂

همین الان نیم ساعت رفتم بازار باهاش غللللط کردن افتادم

بندازش تو سبد عشق میکنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۲ سالگی