الهی آمین 🤲🏻
عیبی نداره سخت نگیر
منم لباس عید نگرفتم براش
انشالله بعد عید کلی لباس قشنگ میگیری
منم هر چی گرفتم با حقوق همون ماه بود 🥲وگرنه الان فکر میکنم کمتر کسی از لحاظ مالی اوکی باشه تو این وضعیت
حالا یه ذره دیرتر ببر اشکالی نداره خودتو ناراحت نکن
دخترم از صبح واسه لباس عید گریه میکنم اجاره مغازمون مونده
بخدا منم یه شورت نخریدم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.