۲ پاسخ

خدا لعنتشون کنه ، من امسال نرفتم بازار ولی پارسال رفتم درسته گرونی بود ولی مردم و میدیدم همه میخندیدن و زندگی جریان داشت ولی امسال همش باید غصه بخوریم من ک دائم دارم غصه مردم و میخورم ک خونه هاشون خراب شده وسایلشون ب باد رفته خدایا خودت درستش کن…

غم انگیز و دردناک...🖤💔

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی