خدا لعنتشون کنه ، من امسال نرفتم بازار ولی پارسال رفتم درسته گرونی بود ولی مردم و میدیدم همه میخندیدن و زندگی جریان داشت ولی امسال همش باید غصه بخوریم من ک دائم دارم غصه مردم و میخورم ک خونه هاشون خراب شده وسایلشون ب باد رفته خدایا خودت درستش کن…
غم انگیز و دردناک...🖤💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.