۶ پاسخ

دست پختش خوبه مث همه دست پختها!!چون ازم متنفره سرسفره همیشه گوشتهاشو میخورم حالش گرفته شه برنج کم میریزم!
خودشم خونه ما ایجوره😅
هرچند یه روز بی دلیل زنگ زد گفت پسرم دیگه هیچوقت زن وبچه هات خونه ما نیاد منم ۴ماهه پا بریدم راحت شدم برا همیشه

برعکس من گشنه برمیگردم🤣

من ک اونجا ب زور یچی میخورم سیر شم🤣

واااااااااای نگم از آبگوشت های مادرشوهررررر😋😋😋

ولی نه من پر خوری نمیکنم حتی سعی میکنم هم به شوهرم غذا بدم هم به بچه هام گشنه نریم اگه غذا بخوریم دگه نمیخوریم

مثل منی به خدا همه دست پخت مادر شوهرمو دوست ندارن جاریم یا نوه مادر شوهرم یا برادر شوهرم ولی من بچه هام و شوهرم مزه غذای مادر شوهرم ی چیز دگه هست اتفاقا اونایی هم که غذای مادر شوهرمو دوست ندارن چرت پرتن به پای ما نمیرسن از نظر تیپ تمیزی مالی و جوانی غیره..

سوال های مرتبط