خانوما این قرصا قرص چیه

تصویر
۱۱ پاسخ

هردو آرامبخش هستن

پروپرانول تپش قلب اون دیگه ارا بخش و ضد استرس

قرص قرمزه برا تپش قلبه مامان من میخوره

هردوتا مال اعصابه

من یه بار استرس داشتم و تپش قلب دکتر این دوتا رو داد

قرص استرس و آروم بخشه

آرامبخش

پرانول تپش قلب

هردو آرام بخش و ضد اضطرابن

پروپرانولول برا کاهش استرسه.تپش قلبو منظم میکنه.

قرمزه مال استرسه اون یکیو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان 👶💙شاهان مامان 👶💙شاهان ۱۷ ماهگی
مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 مامان 🎀☺قنده عسل☺🎀 ۱ سالگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی