خانما دی اف ای چیه؟ کجا باید بری

۱ پاسخ

یه فاکتور از اسپرم اگه بالا باشه یا بار دار نمیشی یا اگه بشی قلب تشکیل نمیشه یا ایست میکنه
برید ازمایشگاه بگید میخاید دی اف ای انجام بدین

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
نی نی کوچولو🥹 نی نی کوچولو🥹 قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری