۱۲ پاسخ

منم مثل شما روز ۱۵پریودشدم

الهیییی عزیزم

یه سوال هزینه ای یو ای چقد شد
ودر چه صورت ای یو ای باید انجام بشه

انشالله که ماه بعد باردار میشی
منم 2ماه اقدامم ولی هنو خبری نیس
امروز پریود شدم
ناامید نباش انشالله به زودی باردار میشی 💕

انشالله ماه بعد طبیعی باردار شی عزیزم

عزیزم چطور بی بی چکت مثبت بود

آی یو آی جواب دهی خیلی پایینه

ناراحت نباش ای یو ای احتمال بارداری خیییلی پایینه .. ای وی اف کن پیشش

عزیزم سنی نداری ک‌انشاالله توی بهترین زمان بهترین اتفاق برات میفته

وااای خدا سنی نداری که چراااا اینجوری میگی

انشالله دفعه بعد مثبت میشی عزیزم
ناراحت نباش
شیاف هم استفاده میکردی؟ سر موعدت پریود شدی؟

ای جانک

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری