۱۸ پاسخ

من به دوتابچه هام دقیقا۲سال تموم کردن دادم واین دخترکوچیکمم چون اوج گرماست ۲ساله میشه تااخرشهریورمیدم بهش

بایدی وجود نداره همه چی بستگی به شرایط بچه و مادر داره
تا‌پیک اخرمو بخون راجب همینه

اصلش دوسال هست، ۱۸ ما کوچیکه اگر می‌خوایی زودتر بگیری لااقل بزار ۲۰ ماهه بشه بعد بگیر

پسرا ۲سال کامل

دو سال تکمیل

تا دو سالکی

تا هر وقت دلت بخواد میتونی بدی

من چون شیر نداشتم و شبا تازگیا زود زود پامیشد دوهفته بعد واکسن ۱۸ گرفتم دیک

پسرا همون دوسالگی دیگه ترک کرده باشن اما دختر و شنیدم 2سال و 2 ماه از شیر میگرفتن قدیمیا

من سر ۱۸ماهگی از شیر گرفتم همه دعوام کردن زود بود چرا گرفتی گناه داره ولی خسته شده بودم تاصبح مک میزد الان راحت میخوابه

طی تحقیقاتم 😅
شیر مادر ۲سالگی
شیرخشک ۱۸ ماهگی

تا دو سالگی ولی زودتر از 18 ماهگی اصلا نگیر

میگن دخترادوسال، پسرا یکسال و ده ماه

تا دوسالگی
ولی از 18 ماهگی باید کم کنی تا دوسالگی قطع بشه

تا پایان ۲ سالگی

خوبه تا ۲۴ ماهگی بدی
ولی چون من پسرم تو گرما میشه عید میگیرم

من ۱۸ماهگی از شیر میگیرمش

از ۱۸ تا ۲۴ به صورت تدریجی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی