کیا قلب نی نی شون تو هفته 5 یا 6 تشکیل شده بود ؟ضربانش کم بود یا زیاد

۵ پاسخ

من هنوز نرفتم😅

میگن دیر تر بری بهتره مثلا ۷ و ۸ هفته منم یه اتفاقی افتاد مجبور شدم زودتر برم الان همش استرسم برای قلبش

من ۷ هفته و ۲ روز رفتم به حساب پریودی ولی فقط ساک حاملگی دیده شد و گفتن ۵ هفته و ۲ روزمه با سنو حالا استرس دارم نگرانم دوباره برم قلبش تشکیل شده یا نه گفتن ۱۰ روز دیگه بیا

من 6 هفته و 5 روز 137 بود

من هفته ۶ رفتم ۱۴۰ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا 🤍🕊 مامان آوینا 🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری