سلام خانما کیا ۶ هفته قلب نی نی شون تشکیل شده بوده ‌؟

۱۲ پاسخ

به من گفت هشت هفته بیا

من۶هفته و۶روز

۶ هفته و دو روز

من امروز رفتم ۶ هفته و ۳ روز بودم قلبش تشکیل شده بود🥹

من واژینال تشکیل بود

من طبق سونوی اول ۶ هفته و ۲ روز رفتم
ولی دو روز بزرگتر بود و قلبشم تشکیل شده بود

من فردا انشالله میخوام برم سنو الان داخل گهواره نوشته ۷ هفته ۵ روز اگه یه هفته عقب باشم میشه ۶ هفته یعنی قلبش تشکیل شده ؟

هنوز نرفتی سونو قلب؟

من من من

من ۶ هفته و ۴ روز

من 6هفته و دوروز تشکیل شد

من ۶هفته و۱روز

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری