سلام خانما ۶ هفته و ۵ روز قلب نی نی تشکیل میشه ؟؟

۵ پاسخ

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم سونو شکمی قلبش میزد صداشم گذاشت شنیدم

به خودت استرس نده بذار ۸ هفته تمام برو
وگرنه احتمالش هست نبینن بگن دوباره بیا و سونو زیاد برای بچه ضرر داره

8هفته فکر کنم باید بری پیش دکتر هنوز زوده

هشت هفته برو

تشکیل شده اما شاید توی سونو به سختی دیده بشه

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری