کسی بوده تو ۵ هفته و ۲ روز قلب🫀 نی نیش تشکيل شده باشه؟

۷ پاسخ

من پنج هفته و سه روز رفتم اما تشکیل نشده بود گفت دو هفته دیگه بیا

اره من ۵ هفته بودم همه چیزش اوکی بود

من با سونو واژینال جنین دیده شد
هشت روز بعدش قلبش تشکیل شده بود

خیلی زوده برای شنیدن صدای قلب

برای من فقط ساک بود تا دو هفته بعدش

منم ۵ هفته ۱ روز😁

شما ۵ هفته ۲ روز هستید؟

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی