قلب نی نی هاتون تو چند هفته تشکیل شد🥹🫀

۹ پاسخ

من ۵ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود🥰

ما من ۷ هفته ۱ روز گفت قلبش تشکیل شده بود. ولی صدا ش نزاشت نمیتونم‌چرا گفت مرتب داره میزنه

شش هفته ودو روز

۶....۷

۸هفته‌و ۳روز رفتم

پایان شش هفته و اولین روز از هفت هفته ملمولا تشکیل شده قلب نی نی ، اما دیگه پایان هفت هفته با خیال راحت میشه ربت سونو ، ولی خودن عجله دارم و احتمالا یه هفته دبگه برم🤭اخه سونو برا دیدن ساک هم نرفتم استرس دارم

من ۷ هفته و ۵ روز رفتم صدای قلبش رو شنیدم

۶ هفته و۵ روز رفتم سونوگرافی تشکیل شده بود

معمولا میگن توی هفت هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دهم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری