۹ پاسخ

8هفته برو برا قلب

۷ هفته

من شش هفته وچهارروز رفتم شکل نگرفته بود حالا اخراین هفته میرم باید صبر کرد دگ عجول نباش توام خیلی وقت داری حالا

6

برای من ۶ هفته فقط ساک بارداری بود دوهفته دیگه وقت دکتر دارم .کلا تا ۱۰ هفته میگن تشکیل میشه

8هفته برو براقلب

تا ۸ دیگه مطمئن باش

من برا دو تا بچه قبلیم ۶ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود

من هفت هفته و سه روز بودم که تشکیل شده بود خداروشکر
استرس نداشته باش عزیزم تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی