سلام به همه
کسی توی ۵ هفته و ۵ روز صدای قلب نی نی شنیده؟

تصویر
۱۹ پاسخ

نه عزیزم خیلی زوده

نه جیگر یکم زوده

اره من واژینال انجام دادم صدای قلبش اومد،آخ چ حس قشنگی بود

سلام من دقیقا تو این هفته لک بینی داشتم رفتم و واسم سونو واژینال نوشت،انجام دادم و صدای قلب بچم و شنیدم 🥰و گفت ک ۶ هفته هستی

من توی پنج هفته ساک بارداری هم دیده نشد هیچی کلا دیده نشد

خیلی زوده

من ۵ هفته و ۶ روز با سونو داخلی قلب رو دید برام ولی صداش ضعیف بود نتونست برام پخش کنه

خانوما بی بی چک هام هاله ی کمرنگ افتاد میشه تاپیکام نگاه کنید ببینید مثبته تو عکس کمرنگه ولی اونجوری پررنگ تر

بی بی چک منم مثل اولی از سمت راست بود چرا دیروز منفی شد 💔🥺

من 6 هفته رفتم تشکیل شده بود ولی صداشو برام نزاشت

من ۶هفته و ۲روز شنیدم

من ۶هفته رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود

ن خیلی زوده

درخاست بده داشته باشمت پرم من

عزبزم ساک هست ولی کیسه زرد و جنین ن زوده نرو. استرس میگیری

خیلی زوده

نرو استرس میگیری اگه نشنوی بمون هفته ی دیگه برو

رفتی تست و آزمایش برداری؟

خیلی زوده چرا اینقدر زود میخوای بشنوی

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان آوینا 🤍🕊 مامان آوینا 🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری