مامانا کسی کالسکه خریده از برند کیدیلو میشه تجربه خریدتونو از کالسکه بگید

۸ پاسخ

خیلی تعریفشو شنیدم
فکر کنم تو رنج قیمتش از بقیه بهتره

من دو روز پیش خریدم دسته چمدونی و رو ب مادر میشه فک کنم مدل ۶۵۳۰
قیمتش ۱۴ و نیم

من مدل d900 رو خریدم تازه خریدم به ظاهر ک خیلی خوبه هنوز استفاده نکردم

قیمتم بستگی داره کدوم مدلشو ۵۲۲ یازده خورده ای بود و ۶۱۰اگه اشتباه نکنم ۱۳۴۰۰بود

من تازه خریدم هنوز استفاده نکردم تجربمو بگم

بعد اینکه رو به مادر میشه و جمع میشه کاملا بنظرم خوبه

من خریدم ولی خب تازه خریدم بنظر خیلی خوب محکم میاد

من مدلی خریدم که دسته چمدونی داشته باشه و دسته هم رو به مادر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حیدر مامان حیدر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری