۴ پاسخ

توی لاهیجان دکتر فاطمه ذاتی، من 7 سال پیش پیشش عمل کردم، تنها دکتریه که شوهرم قبول دارتش توی لاهیجان، چون شغلش اتاق عمله و با خیلی دکترا کار کرده و کارای این خانوم دکتر رو تایید میکنه، بخاطر همین من برد پیشش، بعد 7 سال دماغم عین اوایل عمله، فقط دوران پریود یکم ورم میکنه ، بینیم هم گوشتی بود و هم پوست ضخیم داشت،دکترم توی لاهیجان بیمارستان خصوصی میلاد و توی رشت امیرالمؤمنین عمل میکنه

رامیار فرزان🥲🥲اصلا خداست تو عمل بینی انقد ک شیک و تمیزه عملاش

تو اردبیل دکتر ملاجوادی
دکتر توسلی
دکتر زارع
اینارو تعریفشونو شنیدم ولی ملاجوادی تا اونجایی ک من میدونم یکم هزینش زیاد تره ولی اگ دماغ عروسکی میخوای برو پیشش

تو رشت دکتر مریم تهرانی

سوال های مرتبط

مامان عروسکم مامان عروسکم ۱ سالگی