بهترین مارک مولتی ویتامین کدومخ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

ویواکید

دکتر ک‌ برا پسر من سبز رنگ رو تجویز کرده میدم

من از وسطی استفاده میکنم خیلی خوبه اویفر همه چیز داخلش داره

من ویوا کیدز و بیبی جویس دادم خوب بود

من بیبی جویس میدم

آویفر خیلی خوبه

وسطیه عالیه من به بچم میدم هم داخلش اهن داره هم مولتی دیگه نیازی نیست جدا اهن بدی با مولتی این جفتش‌داره اویفر عالیه

ویوا.

هرسه خوبن من بی بی جویس و ویواکیدز دادم فرقی ندارن

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان Liyana🩷Delana مامان Liyana🩷Delana ۱۶ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی