اونایی ک جفتشون پایین بوده چ علائمی داشتین؟؟

۳ پاسخ

من انتی زده تا چند روز پیشم ک رفتم دکتر نمیدونستم
علائمی ک هم ندارم

من ولی لکه بینی هم ندارم خدارو شکر فقط باید استراحت کنم

لکه بینی
سونو انتی بهم گفت جفت پایینه ولی دکتر گفت بالا میره

سوال های مرتبط

مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا یوسِف مامان آقا یوسِف روزهای ابتدایی تولد