خانوما بتا ۳۴۹خوبه؟مثبتم؟😭

۲۳ پاسخ

مبارکه خوشگلم
برا مام دعا کن💋

اره عزیزم مثبته مبارکه
بتای من ۲۵۸ عه وقتی ازمایش دادم

مبارکه گلم التماس دعا

مبارکه عزیزم برا منم دعا کن آزمایشم مثبت بشه😍

خوبه من بچه اولم با هشتاد باردار بودم
نه نیاز به تکرار نیست
مبارک باشه عزیزم ❤️

مبارک باشه

ایجان مبارکککک 💖💖

مبارکه عزیزم 😍

مبارکه 😍

مبارک باشه عزیزم

ماله من 200بود

عالیه عزیزم

مبارکهه عزیزدلم

عالیه

مثبتهههه😍😘🩷

بله عزیزم مبارکه بارداری قبلم ۲۵۰بودفک کنم حدود۴هفته ای😍

آره عزیزم چرا خوب نباشه مثبته فقط باید دو روز دیگه تکرار کنی که این عدد بالا بره

بله منم 359 بودم دوقلو شدن بچه هام

اره عزیزم مبارک

مبارکه😍
منم اولین ازمایش ۳۴۵ بودم😄

مبارک

ارع عزیزم مبارکه

بله مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته هشتم بارداری
انتظار🙂💔 انتظار🙂💔 قصد بارداری
مامان فرفری 👶🏻💙 مامان فرفری 👶🏻💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته یازدهم بارداری