۱ پاسخ

سیب زمینی و پیاز رو نگینی خورد میکنم با زردچوبه تفت میدم
بعد پای مرغ رو میندازم
نصف پیمونه برنج نیم‌دونه میریزم
رب و نمک
درش رو میزارم ۵ ساعت آروم آروم میپزه
آخخخ خیلی مزه میده😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان دیانا وعلیهان مامان دیانا وعلیهان ۱ سالگی
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان کیان👼🏻💙 مامان کیان👼🏻💙 ۲ سالگی