بین اسم

هلیا و حلما

کدوم قشنگه؟

۲۱ پاسخ

حلمااا

دوتاش خوشگله من حلما دوس دارم. قدیمیع یعنی چی🤐 مثلا اسم جدید بزاریم ده سال بعد اسمش قدیمی میشه باز عوض کنیم براش. چه حرفیه نمیفههم

ببخشید ولی قدیمی شدن
دوست دوران مدرسه من اسمش هلیاست

حلما

هلیا قشنگه هانا هم خوبه

هیلان...هانیل

حلما قشنگ ترع

حلما .اما هردوقدیمیه

حلما خیلی لطیف‌تره🥰

خودم اسم حلماعه خواهرم هلیا😅

هانا

اسم دخمل اولم حلما هست😘🩷دومی رو هم ان شاء الله میزارم حلنا💕💕🫀

دختر منم حلماس

هلیا🩷

عزیزم هرکدوم رو که دوست داری بذار اصلا هم قدیمی نیس بستگی به سلیقه داره اگه اینجوری پیش میره هر سال باید اسمای عجیب غریب تر بذاریم😂

هیلا هانا اولش ه داره

این آبجیمه اسمش حلماس عاشق خودش و اسمشم دو سالشه🥺🌸

تصویر

هلیا فشنگتره

حلما قدیمی سده

هلیا😍😍
من عاشق این بودم دختردار بشم دوتا باشن بذارم هلیا و هلنا

دختر من اسمش حلماس‌

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۱ ماهگی
مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱ ماهگی