۷ پاسخ

باز من اصلا نمیتونم روتختی با بچم بخوابم.
برای همین شوهرم رو تخت
و منو پسرم رو تشک میخوابیم.

یک هفته هم که شوهرم شب کار میشه اصلا خونه نیست ما تنهاییم

من‌پسرم اتاق شدهرم توحال میخواب

منم با دخترم تنها رو تخت میخوابم
شوهرم با اینکه خیلی حامیه چون اکثر وقتا صبح زود میره اونیکی اتاق میخوابه
من با دخترم رو تخت خوشحالترم 😂😃

شوهر من کلا ماهی یبار میاد خونه

کو شوهرت پس

شوهرت كجا ميخابه؟

منم تنها باهاش میخوابم🙃

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی