مامانا از مصرف کرم آلفا برای سوختگی راضی بودین ؟

تصویر
۳ پاسخ

عالیه کرم خوبیه

اره من استفاده کردم عالی بود

من برای بخیه استفاده کردم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سانای🧑‍🍼 مامان سانای🧑‍🍼 ۱ سالگی